حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

خداحافظی....

سلام خدا !...

 

چند وقته اپ نکردم.آخه مامانم این چند وقت بدجوری باهام لج کرده.اتفاقاتی برام افتاد وهمچنین حرفای زیادی دارم که بهت بگم. 

 

۱-خرگوشم رو دادم به شوهر خالم.چون معلم زیستم گفت که تو موهای خرگوش یه چیزیه که اگه وارد بدن دختر بشه باعث نازاییش میشه.منم راستش ترسیدم و دادمش به شوهر خالم !!!

 

۲-خدا هر روز که میگذره من بیشتر به فائزه وابسته میشم و اصلا دلم نمیخواد از این مدرسه برم.من خودم میدونم اگه فائزه رو نبینم دق میکنم. خدا من بینهایت فائزه رو دوست دارم. خدا هر جور شده نذار من از این مدرسه برم.المتاس میکنم.اگر هم بعضی موقع ها از روی نفهمی بهت گفتم دیگه نمیخوام تو این مدرسه بمونم حرفمو گوش ندی ها .باشه؟؟

من جونم به فائزه بنده اگه من از فائزه دور باشم میمیرم ها. هر موقع فکر میکنم آخرین باری که فائزه رو میبینم ۲۵ خرداده اشکم همینجور میریزه.

 

۳-بابام چند روز پیش منو دعوا کرد.میدونی چرا؟؟چون وقتی فاطمه داشت اون کارو میکرد من داشتم برای تو تو این وب چیزی مینوشتمو اصلا حواسم به فاطمه نبود .به خاطر همین بابم منو دعوا کرد.نمیدونم چرا منو مقصر میدونه.تقصیر من نیست که!هست؟

 

 ۴-خدایا یکی از اخلاق های من خیلی بده.من که خودم از این اخلاقم متنفرم ولی دست خودم نیست.تا وقت گیر میارم یا غیبت میکنم یا ادای کسی رو در میارم.نمیخوام این کارارو بکنم ولی یدفگی مثلا شروع میکنم ادای معلمامو در میارم.یه کاری کن کلا این اخلاق تو من ریشه کن شه. راستی خدا من چجوری از معلم های سال قبلم حلالیت بگیرم؟؟

 

۵-خدایا امتحانای ترمم شروع شده.قول بده کمکم کنی.باشه؟

راستی شاید تا تابستون اپ نکردم  پس خدا حافظ ....

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه ی متفکر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.pensive-mad.blogfa.com

ای جونم
تو که اشک منو در آوردی
ولی یه سادگی تو نوشته هاته که من عاشقشم
وبلاگتو میذارم تو لیست وبلاگایی که بهش سر میزنم
اصلن اگه بخوای لینکت میکنم تو باس اجازه بدی
بازم ای جونم

دیوانه ی متفکر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.pensive-mad.blogfa.com

شاید نفهمی من چی میگم اما تو سربازی به ما یاد دادن باید آماده باشی ظرف مدت ۳۰ ثانیه از تمام چیزایی که داری دل بکنی !!!
میدونم سخته اما رسم روزگار همینه منم میخواستم مادرم تا آخر عمرم پیشم باشه اما نشد این رسم عوض نمیشه این ماییم که باید باهاش عوض بشیم
پر حرفی کردم
بای بای

آرمین آران چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

1- میخوای خالت نازا بشه یا اینقدر بچه شون زیاده که ...
2- !؟
3- به دل نگیر رد میشه .کی میگه تقصیر توئه
4- همه همین شکلین
5-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد