حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

وای

 

سلام خدا 

 

مامانم فردا می‌خواد بره کارنامه مو بگیره

نماز

 سلام خدا 

 

وای نمی‌دونی الآن چه احساسی دارم 

 

اون موفعی که از خواب بیدار شدم٬ 

 

دیدم بابام داره ماز می‌خونه. 

 

اصلا باورم نمی‌شد بابای من که تا حالا فکر 

 

می‌کردم یاد نداشته باشه نماز بخونه٬ 

 

حالا نماز بخونه. 

 

راستی خدا دوشنبه کارنامه مو می دن. دستم به دامنت! 

گربه کوچولو و مار

 

سلام خدا 

 

خیلی خوشحالم چون اون گربه کوچولویی که 

 

من باعث شدم از تو حیاط مامان جونم بره٬ 

 

دوباره برگشته. 

 

حالا بزرگترم شده. 

 

من تازه دیروز دیدمش. 

 

خیلی گرسنه بود و من به هش از ماکارونی های 

 

ناهار مامان جونم دادم و اونم خورد. 

 

          ----------------------------------------------------------------------------------- 

دیشب هم که رفته بودیم خونه مادرجانم٬ 

 

دیدم یه مار گرفتن کردن تو شیشه٬ کنار حیاطشون. 

 

دایی بزرگم که آتش نشانه٬ مار رو در آورد و ما نازش 

 

کردیم. اینقدر خوشگل بود که نگو. 

 

خیلی دوست داشتم متل من باشه. 

 

  

بارون

 

سلام خدا 

 

مرسی که امروز اینجا باروون اومد. 

 

هنوز هم داره میاد. 

 

معدلم

سلام خدا! نمی‌دونی چه قدر امتحان فیزیک و ریاضی‌مو افتضاح کردم!  

 

خدا اگه معدلم بالا نشه می‌میرم ها!  

اونوقت تو مقصری! من که یه کم خونده بودم.  

نمی‌دونم چرا خراب کردم.  

خوب امتحان امسالش هم از امتحان سال  

پیشش سخت تر بود.  

خداجونم من شب جمعه که شب آرزوها بود،  

دعا کردم معدلم بالا بشه.  

خدا دعامو قبول کن باشه؟  

یه کاری کن این دوتا امتحانامو که بد دادم، 

 کمه کمه کمه کم بالای 14 بشم  

اگه زیر 14 بشم تجدید می‌شم ها.  

بعدش می‌دونی چقدر بد می‌شه؟ 

 آبروم می‌ره ها!  

خدا بهت التماس می‌کنم یه کاری کن معدلم بالا بشه. 

 من که می‌دونم این کار واسه تو چیزی نیست. 

 اگه معدلم خوب بشه و تو همین مدرسه موندم،  

بهت قول می‌دم دیگه درسم رو بخونم. خدا خواهش می‌کنم. 

 

 

اخلاق بد من

سلام خدا

یه عالمه حرف دارم که بهت بزنم

ولی وقت ندارم.

خدا این چه اخلاق بدیه که به من دادی؟

هر موقع ناراحتم،هرموقع خوشحالم،

هر موقع دلتنگم،هر موقع می‌خوام

ابراز احساسات کنم،هر موقع می‌خوام

 بفهمم کسی دوسم داره یا نه،

هر موقع می‌خوام سلام کنم ،

هر موقع می‌خوام خداحافظی کنم،

هر موقع می‌خوام آشتی کنم،

هر موقع می‌خوام...

حتماً باید برم تو بغل کسی.

اگه کسی بغلم نکنه فکر می‌کنم

از من بدش میاد و منو دوست نداره

و گریه‌م می‌گیره.

مثل امروز صبح که مینا بغلم نکرد؛

مثل اون روز که دایی محسنم بغلم نکرد؛

مثل خیلی از روزا که فائزه بغلم نمی‌کنه

و مثل خیلی از روزای دیگه که من همه‌ش

گریه می‌کنم.

خدا این اخلاقو از من بگیر.باشه؟ 

شعر

سلام خدا

امروز میخوام واست یه شعر بنویسم.

میدونم خیلی شنیدیش ها، ولی میخوام برات

بنویسمش.من که خیلی این شعرو گوش میدم

 چون انگار از زبون خودمه.

(علی باقری میخونهش):

 

کنج اتاقم باسکوتم

تنها نشستم و پلکامو بستم

فرقی نداره روزگار واسم

از دست آدماش خستهی خستهم

هرکی یه جور دست رو دلم میذاره  

هرکی یه جور میره تنهام میذاره  

دلا سنگ شده خوبیا کم شده

هرکی یه  جور گریهمو در میاره

به خندههام غم فراوونه و

توچشام همیشه نمنم باروونه

گریههامو کسی دوست نداره و

واسه همینه که لبام همیشه خندونه

غم تو دلم دیگه نمیخوام بمونه

دل میخوام عاشقونه واسم بخونه

توی تاریکی آسمون قلبم

ستاره چشمک بزنه و بمونه

خستهم از آدمکای دوروبرم

وقتی تو تنهاییهام جام میذارن

وقته احتیاجه به دستاشون

میرن و منو تنهام میذارن

دیگه بسه آسمونو گریون دیدن

  بسمه هرچی نامردی دیدم

  بسمه هرچی دلمو شکوندن

هیچی نگفتم فقط خندیدم

شب بودو غم بودو دل بودو نبودن

شعرای عاشقونه سرودن

تن نمیدم به عشقی که دروغه

مجنون زمونه قلبش شلوغه

(اینجا رپ میخونه که من خوشم نمیاد!

پس برات نمینویسم!

بعدش باز اینارو میخونه):

آ خدا قلبا همه تنها میمونه

کسی دیگه قدر کسی رو نمیدونه

آ خدا دلم تنگه از زمونه

اما هنوز میخونم عاشقونه

آ خدا سنگ صبور من تویی

به عشقه تویه که هنوزم میخندم

به آسمون آبی و فرشتههای تو آسمونت

دل میبندم

موندم برای عاشقی

خوندم برای دلای شقایقی

ولی ازم گذشتن به سادگی

منو خواستنم واسهی دقایقی

هر کی خودشو یه جوری جا کرده شو

هر کی با دلم یه جوری تا کرده 

ولی باید فکر آرزوها بود و

غم گذشته رو فراموش کردهش

خستهم از آدمکای دوروبرم

وقتی تو تنهاییهام جام میذارن

وقته احتیاجه به دستاشون

میرن و منو تنهام میذارن

دیگه بسه آسمونو گریون دیدن

 بسمه هرچی نامردی دیدم

 بسمه هرچی دلمو شکوندن

هیچی نگفتم فقط خندیدم

شب بودو غم بودو دل بودو نبودن

شعرای عاشقونه سرودن

تن نمیدم به عشقی که دروغه

مجنون زمونه قلبش شلوغه

 

 

امتحان فیزیک

 

سلام خدا 

خیلی بدی.امتحان فیزیکم رو گند زدم . 

من امروز اصلا تقلب نکردم و گند زدم. 

اگه مثل بقیه تقلب می‌کردم گند نمی‌زدم. 

من که درسم رو یه کم خونده بودم 

تو چرا کمکم نکردی؟ 

اگه بابام نذاره دیگه درس بخونم، 

خیالت راحت می‌شه؟ 

امروز یه عالمه بعد از امتحان گریه کردم. 

 

کار بد

 

سلام خدا 

دیروز مثلا می‌خواستم کار خوب بکنم و حیاطِ  

مامانجونم رو شستم. 

ولی این کار من باعث شد اون گربه کوچولویی که 

چند روز پیش تو حیاط به دنیا اومده بود٬ 

بترسه و فرار کنه. 

با اینکه خیلی کوچولو بود ولی تونست از دیوار 

بالا بره. 

خدایا منو ببخش. از دستی این کارو نکردم. 

 

راستی خدا امتحان زیست امروزم رو گند زدم. 

اگه خیلی بالا بگیرم۱۷ می‌شم. 

خدا اگه معدلم کم بشه بدبخت می‌شم ها. 

 

 

امتحان

سلام خدا 

خداجونم یه کاری کن امتحان فردامو خوب بدم. 

همون امتحانِ سختِ زیستِ کشوریِ سمپاد رو می‌گم! 

باشه؟