حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

معدلم

سلام خدا! نمی‌دونی چه قدر امتحان فیزیک و ریاضی‌مو افتضاح کردم!  

 

خدا اگه معدلم بالا نشه می‌میرم ها!  

اونوقت تو مقصری! من که یه کم خونده بودم.  

نمی‌دونم چرا خراب کردم.  

خوب امتحان امسالش هم از امتحان سال  

پیشش سخت تر بود.  

خداجونم من شب جمعه که شب آرزوها بود،  

دعا کردم معدلم بالا بشه.  

خدا دعامو قبول کن باشه؟  

یه کاری کن این دوتا امتحانامو که بد دادم، 

 کمه کمه کمه کم بالای 14 بشم  

اگه زیر 14 بشم تجدید می‌شم ها.  

بعدش می‌دونی چقدر بد می‌شه؟ 

 آبروم می‌ره ها!  

خدا بهت التماس می‌کنم یه کاری کن معدلم بالا بشه. 

 من که می‌دونم این کار واسه تو چیزی نیست. 

 اگه معدلم خوب بشه و تو همین مدرسه موندم،  

بهت قول می‌دم دیگه درسم رو بخونم. خدا خواهش می‌کنم. 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
والا ما تا فوق لیسانس خوندیم تا حالا ندیدیم 14 نمره قبولی باشه
توفوق هم فوقش 12 هستش، نکنه میخوای سر خدا کلاه بذاری

امیر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://fun-days.blogsky.com/

ایشالله 14 میشی.
نمیدونم خوبه حرفاتو اینجا مینویسی...
میگن خدا بزرگه بر منکرش بعنت شاید ما انقد کوچیکیم که مارو نمی بینه....
موفق باشید.

امیر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://fun-days.blogsky.com/

خوب ببخشید ایشاالله 19 میشیم چون دیگه اول دبیرستان افت داره 20 بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد