حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

دایی محسن من

 

سلام خدا! 

 

مرسی که حال عمو جونم خوبه و امروز از بیمارستان مرخص می‌شه. 

 

راستی خدا دلم خیلی واسه دایی محسنم تنگ شده. 

 

دیشب هم خوابش رو دیدم. خیلی دوسش دارم. 

 

بهترین دایی دنیاست. 

 

خدا خیلی مواظبش باش. 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
طلا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://par-parwaz.blogsky.com/

همه با خدا جون حرف داریم اینکه صدای که زود تر می رسد او می داند و بس خداوند صدای تو عزیز را هرچه زود تر بشنود امید است به ارزوهایت برسی موفق باشی

جودی ابوت یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

خدا از دست تو چی میکشه دختر...
امروز دوسش داری فردا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد