حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

عمو هاشم

 

سلام خدا 

 

دیگه باهات قهر نیستم ولی دوستت ندارم. 

 

الآنم فقط می‌خواستم واسه عمو هاشمم دعا کنم. 

 

یا امروز یا فردا می‌خواد کمرش رو عمل کنه. 

 

خدا من همین یه دونه عمو رو دارم ها! 

 

حواست باشه! 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
روابط دختر و پسر چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.marriage.vcp.ir

سلام
آیا ازدواج کرده اید؟
آیا از ازدواج خود راضی هستید؟
و اگر ازدواج نکرده اید
از دوست پسرتان یا دوست دخترتان راضی هستید؟
آیا اخلاقش نسبت به شما تغییر کرده است؟
آیا شکست عشقی خورده اید؟
برای پاسخ به سوالات و مشکلاتتان در امر ازدواج می توانید به سایت ما مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد