حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

فرشته‌ای به نام عاطفه

 

سلام خدا!

 

یه زمانی یعنی تا همین چند وقت پیش  

 

دو تا از دوستامو با اینکه خیلی منو اذیت  

 

می‌کردن خیلی دوسشون داشتم.

 

آخه می‌دونی؟اون موقع‌ها نفهم بودم.  

 

چشامم بسته بود.هی با خودم می‌گفتم: 

 

درست می‌شه.همه چی خوب می‌شه.

 

ولی خوب که نشد هیچی، هر روز بدترم شد.

 

تا اینکه تو یکی از فرشته‌هاتو واسم فرستادی. 

 

البته این فرشته‌ی تو از کلاس اول راهنمایی  

 

تا همین امسال که من دوم دبیرستانم باهام  

 

بوده و هست. ولی من ...

 

ناخواسته نمی‌دیدمش.یعنی می‌دیدمش ولی 

 

 نه اونطوری که باید می‌دیدمش.

 

خلاصه این فرشته‌ی تو یه کاری کرد که  

 

من چشام باز بشه.

 

این فرشته باعث شد زندگیم عوض شه  

 

و من دوباره همون دختر شاد قبلی بشم. 

 

اون باعث شد من معنای واقعی دوست رو  

 

بفهمم و مشکلم حل شه.البته با کمک تو.

 

راستی می‌دونی اسم این فرشته که می‌گم چیه؟

 

اسمش عاطفه‌ ست. خودشم مثه اسم قشنگش 

 

 پراحساسه.

 

خدایا من خیلی ممنونم. هم از تو و هم از دوست

 

خیلی خوبم عاطفه. 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

کاش منم از این فرشته ها داشتم

سارینا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

آخی
چرا دوستات اذیتت می‌کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مجهول جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

کوچه را به وقت شب دیدی من همان گونه تنهام.... ارزو دارم کسی از ان کوچه گذر کند گویا که ان کوچه بن بست می باشد کسی را نمی طلبد ای تنها مرا دریاب.....

عاطفه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

.................
....

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

دوست خوب و صمیمی واقعا نعمت خیلی بزرگیه .قدرشو بدون .

عاطفه سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام عزیزم اسم منم عاطفس.خوشحالم که این دوست خوبت هم اسم منه.بووووس

نرگس سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:02 ب.ظ http://onlygod83.blogfa.com

سلام

وبلاگتون زیباست

اگه میشه به وبلاگ منم سر بزنید
خوش حال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد