حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

بعد از 2 سال!

سلام خدا جونم! 

بعد از 2 سال من دوباره اومدم! 

اما این دفه با همه ی اومدنام فرق داره. 

دیگه من اون دختر ناراحت و تنها و دل شکسته نیستم. 

حالا دوباره شدم هموم مریمی که بودم. 

همه ی اینا رو هم مدیون تو ام!   

خدا یا منو ببخش که قبلنا اون طوری باهات حرف میزدم. 

دیگه بزرگ شدم و می فهمم . 

خداجونم به اندازه ی این 2 سالی که اینجا نبودم کلی حرف واست دارم 

ولی وقت ندارم . 

راستی خدا من سال دیگه کنکور دارم . 

خدا مگه نمی گن از تو حرکت از خدا برکت؟ 

خوب من حرکتم و کردم و دارم درس میخونم  

تو هم برکت کن و منو دانشگاه فردوسی قبول کن! 

خواهش می کنم... 

خیلی دوست دارم خدا!

نظرات 10 + ارسال نظر
پسر شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

سلام شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ

سلام
قشنگ مینویسی
چیزی که قشنگش کرده صدافت تو نوشته هاته.
تابحال توجه کردی هروقت خوشحالی خدا خوبه هروقت ناراحتی خدا بد میشه؟ میخای خدا همیشه خوب باشه؟ خوشحال باش. وقتی دردی نداری و همه واست جک تعریف میکنن کار شاهکاری نمیکنی که میخندی. اگه واقعا میخای خودتو اثبات کنی وقتی درد داری بخند. باخندت درد رو از پای دربیار اونوقت دیگه خدا واسه همیشه خوب میشه. واسم دعاکن واست دعا میکنم

..... شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی

مصطفی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://kabous.blogfa.com

ایشالله که قبول میشی

سلام دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

کل وبلاگتون رو خوندم.
خوشحال شدم که با خدا آشتی کردی.
ولی خیلی حرف توش بود ها....
خیلی
همین که با خدا حرف می زنی خوبه.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

خوبه
سعی کن بیشتر با خدا حرف بزنی
دلت صاف میشه راحت میشی پاک بی تعلق به این دنیا باور نکردنی

عاطی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://crazygirl.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری خوشال میشم با هم باشیم :)

منظورم دوستیه...منتظرت هستم :)

الی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.jazabe.mihanblog.com

ـــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ـــ★
ـــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ـــ★
ـــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ـــ★


★★★ آپــــــــــــــــــ م★★★

یـادتـون نـره ... حـضـورتـون رو √ بـزنـیـن!

فرشته ای که بالاشو گم کرده! جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ق.ظ http://angelnwio70.blogfa.com

ایشاله که قبول میشی.

بنده خدا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ

خدایا به من کمک کن معدلم خوب بشه من الان دارم امتحانات پایانی سوم راهنمایی رو میدم خدایا التماست میکنم کمکم کن مثل امتحانات نوبت اول.عاشقتم خدا....
خدایا میدانی که هستم چه معنی دارد اسمم را بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد