حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

من اومدمممم

سلام خدا

باز بعد از چند وقت من اومدم...

ولی دیگه اون دختر غرغروی چند وقت پیش نیستم وکلی عوض شدم

و این عوض شدنو مدیون تو و مهربونیاتم.

دیگه فهمیده شدم و دیگه ازت ناراحت نیستم

میبینی؟ حالا دیگه همیشه تو رو شکر میکنم و ازت کمک میخوام.

حتی وقتی دانشگاه نرفتم هم تو رو شکر کردم و گفتم هرچی خودت صلاح بدونی.

الانم میخوام دوباره ازت تشکر کنم:

اول از همه مرسی ک من و محمدمو بهم رسوندی(تا آخر خودت هوامونو داشته باش)

دوم مرسی ک من و محمدم اینقد همو دوس داریم و با هم خوشیم.

سوم مرسی ک با اینکه دانشگاه نرفتم ولی یه شغل خوب با محیط خوب پیدا کردم.

چارم مرسی ک صبرمو زیاد کردی

و کلی چیزای دیگه...

بابت همه چی مرسی خدا

حتی بابت مشکلایی ک دارک. شاید لازمه ک الان داشته باشم.

حتی بابت معده دردی ک هنوز هست و بدتر شده

و بابت بقیه چیزا


دوستدارم خدا

مواظب منو محمدم باش



نظرات 3 + ارسال نظر
رعنا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ق.ظ

الهی...
چه وب جالبی داری

فتانه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.roman98.in

سلام
فتانه انصاریم ادمین اینجا
www.roman98.in
نمیدونم داستان و رمان میخونی یا نه
ولی خیلی وقته این وبلاگمو دارم
سایت های بزرگ هزینه میکنن و کارمند نیستم و منبع درامد ندارم
خواستم بگم من رو با عنوان: رمان
ولینک:
www.roman98.in
لینک کن
لینک تو به من خیلی کمک میشه و بخدا ارزشی از سایت تو کم نمیکنه
ممنونتم
خواهش میکنم ازت کمکم کن

دوست مهربون خدا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ http://7147731.blogfa.com

سلام مریم جون.حالت خوبه؟
من امشب اولین بارمه ک وبتو دیدم.نیومدم تبلیغ کنم برم ب منم سر بزنو بای.مطالبتو خوندم.میدونی تو خیلی خیلی شبیه من فکر می کردی و میکنی.حرفای تو مثل دردای من بود ک توی خودم می ریختم.میدونی باورم نمیشد کسی هم مثل من باشه مثل من فکر کنه.عین گله و شکایتای تو رو منم 5سال پیش میکردم به خدا و تو دفترچه خاطراتم می نوشتم.
نمیدونم شاید کار خدا بوده ک کمکم کرده پیدات کنم عزیزم.اخه از خدا خواسته بودم اگه کسی هست مثل من فکر کنه رو روزی جایی زمانی بم نشون بده.
خوش به حالت به کسی که دوستت داره رسیدی.انشالله ک همیشه با خوبی و خوشی با هم زندگی کنید.اگه پیام منو خوندی فقط برام دعا کن.همین
راستی لینکت کردم. تا سر فرصت بقیه ی مطالبتم بخونم.
شبت به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد