حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

درباره من

سلام خدا 

می‌دونم منو خیلی بهتر از خودم می‌شناسی 

ولی چون حرفی نداشتم٬ خواستم یه کم از  

خودم بگم: 

من یه دختر ۱۵ ساله ام که خیلی تنهام. 

اونقدر که دارم از تنهایی دق می‌کنم. 

من قدم حدود۱۶۴سانته.وزنم حدود ۵۵. 

یه جورایی سفیدم!موهامم خرمایی روشن 

و تاب دار و بلنده!  

اخلاق گند و مزخرفی دارم.حسودم. 

بعضی وقتا پررویم. 

لج آدما رو خوب در میارم! 

همیشه در حال اذیت و آزار آدم هام! 

خیلی احساساتی ام. 

حیوونارو خیلی دوست دارم. 

گلا رو هم خیلی دوست دارم.

اینارو بقیه می گن: 

خیلی خیلی مهربون! 

خوشگل!!!!!!!!!! 

با نمک!!!!!!!! 

خنده دار!!!!!!!!! 

دلقک!!!!!!!!! 

بدجوری احساساتی! 

رازدار!!!!! 

بی ادب!!!!!!!!! 

رک!!!!!!! 

الکی خوش!!!!!!!!!! 

جو گیر!!!!!!!!!!! 

و... 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد