حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

خاله‌ی بد

 

سلام خدا! 

آخه چرا تو منو اینقدر اذیت می‌کنی؟ مگه من چیکار کردم؟ ها؟ 

راستی خدا من از الهام(خاله‌م) متنفرم. 

پررو هر کار دلش می‌خواد می‌کنه و کسی هم چیزی بهش نمی‌گه. 

جالب اینجاست که من تا همون حرفایی که اون بهم می‌زنه بهش می‌زنم٬ همه بهم می‌گن احترام خاله‌تو نگه دار.چرا کسی به الهام نمی‌گه احترام من که ۴ سال ازش بزرگترم رو نگه نمی‌داره؟ 

خلاصه من که دیگه حالم ازش به هم می‌خوره. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.pict.blogfa.com

سلام دختر جون خوبی
من تو رو با اسم یه دختر تنها لینکیدم
تو هم منو با اسم علی فقط علی بلینک با شه عزیزم
با زم به من سر بزن
به این وبی که مینویسم سر بزن خیلی عکس های جالبی داره
البته مال خودمه
راستی این وبی که می نویسم www.pict.blogfa.comبااسم علی بلینکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد