حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

دعوا

 

        حالا دیگه تو هم منو اذیت می‌کنی؟ 

          تنهایی و دل گرفتگیم کم بود٬ حالا باید دعوای   

      مامان و بابام هم تحمل کنم؟ 

      آخه مگه من آدم نیستم؟ 

      خدایا چه جوری دلت می‌آد منو اینقدر اذیت کنی؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
منم یه تنها چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

ناراحت نشو. دعوا نمک زندگیه.

مسافر تنها چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.tanham.blogsky.com

بنا به شناسنامت تو وبلاگ تو باید ۱۵ سالت باشه هنوز اول راهی امیدوارم به اخر راه تنهایی برسی من که ۲۱ سالم هست و حدود ۸ ساله توی این راهم ولی هنوزم احساس میکنم اول راهم
امیدوارم خوش یاشی

در انتظار مرگ

مسافر تنها چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.tanham.blogsky.com

اصلاح نظر اولیم
بنا به شناسنامت تو وبلاگ تو باید ۱۵ سالت باشه هنوز اول راهی امیدوارم به اخر راه تنهایی برسی و توی راه خوشحالی قدم برداری من که ۲۱ سالم هست و حدود ۸ ساله توی این راهم ولی هنوزم احساس میکنم اول راهم
امیدوارم خوش باشی

در انتظار مرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد