حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

حرفای من با خدا

اینا حرفای یه دختر مهربون و تنهاست که برای خدای خودش می نویسه.

سلام خدا

 

سلام خدا. 

از امروز می‌خوام از اینجا باهات حرف بزنم. 

باز که دلمو شیکوندی. باز که می خواستی اشکمو در بیاری. 

مگه نمی دونستی دوست داشتم امروز تو مدرسه چیکار کنم؟ 

پس چرا نذاشتی؟چرا باز گذاشتی ناراحت بشم؟ 

خدا خودت که می‌دونی دل من چه قدر حساس و کوچولویه. 

پس چرا اینقدر ازیتم می‌کنی؟ 

من که خوب می دونم دوسم نداری. اصلا تو منو می بینی؟ 

من که فکر می‌کنم تو منو نمی‌بینی. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر تنها چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.tanham.blogsky.com

سلام خوبی ؟ این چه سوالیه معلومه دیگه توهم مثل منی هیچ وقت خوب نیستی.

امیدوارم که خوشحالی رو ببینی ما که تا هالا ندیدیمش اگه دیدیش بهش بگو به ما هم یه سر بزنه چیزی ازش کم نمیشه

در انتظار مرگ

مسافر تنها فکر نمی کنم تنهاتر از من تو دنیا کسی باشه.
من هزاران نفر دورمن ولی کسی منو نمی فهمه و خیلی خیلی تنهام.

نینا احمدی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://100dollar.persianblog.ir/post/87

3.333333305972.76620675967کسب درامد از سایتهای معتبر خارجی " 100% پرداختی" بهتر از آنباکس

کیمیا عبدالله زاده یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

تو اسمت رو ننوشتی ولی من مینویسم اسم من کیمیاست.
منم 15 سالمه البته نمیدونم تو این ایمیلو چند وقت پیش نوشتی چون الان 1392/2/1 هستش .
تو دقیقا زندگیت دردو دلات دوستات همه چیزت عین پارسال منه
باورت نمیشه چقدر حرف واسه گفتن دارم.
منم یه دوست داشتم به اسم فاطمه.
ادعاهای زیادی درباره ی دوست داشتن من داشت اما در عمل همش با غزل بود منم مثل تو خیلی حسودم خیلی خیلی
به توجه غزل به فاطمه و فاطمه به غزل حسودیم میشد
امسال شهر و در نتیجه مدرسم عوض شد دوستای خوب و جدید و اخلاق جدید فاطمه دوست 4 سالمو دارم یواش یواش فراموش میکنم اگه این email به دستت رسید ندا بده تا راهنماییت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد